Dvasinė gladiatorių arena
Gyvendami mes augame ir vystomės bei mokomės įvairias mūsų pasirinktas dvasines pamokas. Dažnai šių pamokų pasekoje mes patiriame traumas. O jeigu mokomės prastai, mums tenka patirti labai daug traumų, kurios net gali kelti grėsmę mūsų gyvybei.
Užbaigę vieną klasę ar lygmenį mes pereiname į sekantį. Kiekvienas lygmuo turi vis kitas pamokas. Priklausomai nuo mūsų lygmens ir evoliucinio vektoriaus, gali augti ir pamokų ar galimų traumų mastas.
Dualumas
Kiekviena klasė ar lygmuo, turi savus pozityvius ir negatyvius potencialus. Tai dar vadinama dualumu. Abu šie potencialai yra būtini ir reikalingi. Jie sukuria reikalingas evoliucines sąlygas pamokoms. Tai reiškia, kad kiekviename lygmenyje jūs atrasite dalykų, kurie jums patiks ir net labai, kaip ir dalykų kurie jums nepatiks ir net labai erzins bei įtrauks jus į kovą prieš juos ir juos pasiruošusius ginti jūsų kolegas.
Tokiu būdu, pasaulis niekada neatrodys idealus ir kuo daugiau šie potencialai jus palies, tuo labiau jums norėsis juos savaip pakeisti. Tačiau, kad ir kaip jūs besistengsite juos keisti, jums to padaryti nepavyks. Nes jūsų tikslas nėra pamoką pakeisti savaip ar ją iš viso panaikinti, nes ji jums nepatiko. Juk jos prireiks dar ir kitiems, kurie ateis ją mokytis po jūsų.
Pamokos tikslas
Pamokos tikslas dažniausiai būna ramiai ir oriai praeiti pamoką, nepasiduodant jokioms provokacijoms ar traukai tapti sukurtos priešpriešos dalimi. Neįsivelti į begalines gladiatorių kautynes prieš kitoje priešpriešos pusėje esančius jūsų kolegas, kurie irgi mokosi tą pačią pamoką, bet pasirinko kitą konflikto pusę.
Jeigu pamokos nepavyksta praeiti oriai, neįsiveliant į grumtynes, jos tikslas tampa per traumas ir sugaištą laiką suvokti konflikto beprasmybę. Tokia kova gali trukti amžinai, kol jūs nesuvoksite pamokos. Kiekvieną barikadų pusę su laiku papildys vis nauji mokiniai. Jums teks kovoti tol šioje kovoje, kol ji jums atsibos ir pradės atrodyti beprasmiška, kol pradėsite suvokti, kad jūsų pastangos nieko nekeičia ir yra bevertės.
Tai suvokus, pamoka bus išmokta. Pamokos metu buvę jūsų oponentai irgi vieną dieną tai suvoks, kai šią pamoką išmoks. Priešiškumas tarp jūsų tada išnyks, nes ir jie ir jūs suvoksite savo poelgių beprasmiškumą. Po to jūs su jais net galėsite susidraugauti, kaip kolegos, kurie kartu visa tai įveikė.
Stebėtojai ir pamokos
Stebėtojų dvasines misijas vykdantys žmonės gali kai kurias pamokas mokytis ir kitaip. Panaudojant savo kaip stebėtojo sugebėjimus, jie gali išvysti situaciją daug platesnėje apimtyje, įvertinti daug daugiau sąveikų ir kintamųjų, tokiu būdu suvokiant pamokos esmę ir joje esančios priešpriešos beprasmybę iš tolo.
Suvokiant priešpriešos beprasmybę, mokytis tokią pamoką tampa beprasmiška. Nes dėl turimo suvokimo ši pamoka jūsų daugiau netraukia. Tačiau, stebėtojai ištisai stebi ir analizuoja įvairius dalykus, sugretina skirtingas paraleles ir dėl pastovių didelių informacijos kiekių jų sąmonėje, jie su laiku gali pamiršti seniau atrastą suvokimą.
Mes ir aplinkiniai
Visi žmonės randasi tame pačiame pasaulyje, greta jūsų pamokų, bet tik tuos iš jūsų jos traukia, kurie šias pamokas mokosi. Kitiems galbūt dar ne laikas mokytis šio lygmens pamokas. Nes jie dar net nepajėgtų suvokti jų esmės. Dar kiti jas jau praėjo ir šie dalykai jų daugiau neliečia ir nejaudina.
Kol jūs nepraėjote savos pamokos, jums gali atrodyti, kad tokie žmonės erzinančiai abejingi jūsų konfliktui ar pamokoms. Tai išbandymas ir jiems, ar jie tikrai gerai išmoko pamoką. Nes jeigu jums pavyks juos įvelti į savas gladiatorių kovas, tai gali reikšti, kad jie šios pamokos dar gerai neišmoko ir jiems dar reikia perlaikyti egzaminą, praeiti tai iš naujo ir įsitikinti, kad šią pamoką jie tikrai gerai išmoko.
Evoliucinis tikslas
Bet kokiu atveju, visi mes tarnaujame tam pačiam dvasinės evoliucijos tikslui, nepriklausomai nuo to, kaip mes elgiamės, kokią iš barikadų pusių mes renkamės, nežiūrint į tai, kurį iš potencialų mes giname, pvz. tamsos ar šviesos jėgas; juodąją ar baltąją magiją; velnią ar dievą; komunizmą ar kapitalizmą; diktatūrą ar demokratiją; reptiloidus ar galaktikos šviesos federaciją; tampame korporacijų vadovais, šulais ar aktyvistais, kurie atkakliai su prieš jas kovoja; stojame į šešėlinės valdžios, slaptųjų brolijų pusę ar tampame nuožmiais jų priešininkais ir t.t…
Tokiu būdu, mes pasirenkame praeiti tam tikras pamokas ir suvokti atitinkamos priešpriešos beprasmybę. Agituodami kitus žmones stoti į kovą, mes pritraukiame į pamokas daugiau mokinių. Stodami į kovą mes padedame kitoje barikadų pusėje esantiems tokiems pat mokiniams šias pamokas praeiti. Nes taip mes sukuriame reikalingą pamokoms potencialų priešpriešą.
Konfliktas
Konfliktas visada yra pamokos ir bet kuriame konflikte mokosi ne viena, bet abi pusės, kaip ir bet kokiuose santykiuose. Mokinių pamokos gali skirtis. Pamokos tikslas nėra laimėti konfliktą, bet suvokti jo beprasmybę ir atrasti jam abejingumą savyje.